22 Kasım 2008 Cumartesi

Every Thing I Do - Türkçe

Every Thing I Do
I Do It For You!
Bryan Adams (Robin Hood Soundtrak)

Gözlerimin içine bak, göreceksin
Benim için ne ifade ettiğini
Kalbini araştır, ve ruhunu
Ve beni bulduğunda daha fazla araştırmayacaksın

Bana bunun denemeye değer olmadığını söyleme
Bana bunu ölmeye değer olmadığını söyleyemezsin
Biliyorsun ki bu doğru
Her şeyi yaparım, senin için yaparım
Kalbimin içine bak, bulacaksın

Orada saklayacak bir şey olmadığını
Beni olduğum gibi al, hayatımı al
Hepsini verirdim, feda ederdim
Bana bunun savaşmaya değer olmadığını söyleme
Elimde değil, daha fazla istediğim bir şey yok

Senin aşkın gibi hiçbir aşk yok
Ve başka kimse daha fazla aşk sunamaz
Eğer sen orada değilsen hiçbir yer yok
Her zaman ezelden ebede
Bana bunun denemeye değer olmadığını söyleme

Elimde değil, daha fazla istediğim bir şey yok
Senin için dövüşürdüm,
Senin için yalan söylerdim
Senin için telde yürürdüm,
Evet senin için ölürdüm!!!

Hiç yorum yok: